favourite blog? refer here :)

Tuesday, September 25, 2012

Perasan

Hai! tetibe je. sejak2 cuti ni. emm, dah hampir 2 bulan la gayanya aku cuti. kalau nak diikutkan mmg la u belum cuti lagi. tapi sebab dah abis practical kan? kira dah cuti la tu. halal saja. setakat ni, aku belum lagi bosan. kat TV ada bnyak cite best! upin ipin pun layan~ 
memandangkan cuti ni x bnyak bersosial, mood pun cam hampeh. selalu nak fikir negative je. owh, ada sorang kawan FB aku ni. lelaki. well, hensem, mmg la aku suka. kalau kau tgok pun mesti kau suka. dah la hensem, pandai, mmg lady's choice, mother in law's choice pun boleh. haha! pastu, aku ni selalu la chat ngn dia. kalau aku bosan la. terasa aku pun ikut HOT chat dgn mamat HOt. kah3. tapi sekarang aku tgok, kalau ada nama dia keluar kat home, tulisan nama dia tu jadi hitam tau. pastu DP pun xde dah, aku x taw nape. memandangkan mcm aku cakap tadi, aku ni asyik berfikiran negative je kan, so aku fikir, MAYBE, maybe je la kan, dia dah block aku. kalau unfriend, mesti nama dia dah x keluar kat home kan? kan? kan? dah kenapa nak block aku puklak kan? alah, kalu aku tgok gmbar2 dia pun senyap2 je, dia x taw punye. tapi kalau aku ter'like' mcm mne? keh3. :P aku mmg suka tgok gambar mereka2 yg hensem ni. what can i do. hukhukhuk, sebab kat rumah ni xde sapa2 yg hensem buatt cuci mata. yg ada hanyalah mereka yg jelita rupawan. oh! mgkin ada yg hensem, Si Belang, kucing kesayangan adik aku yg rupawan itu. kah3! x lawak langsung. eh! rasa mcm giler pulak cakpa sorang2. ha sambung lagi....pastu dia mcm takut, manalah taw kalau dia pun ikut terperasan betapa bahayanya kawan dgn aku ni, nnt kena mandrem ke hapa. ye la hot kan. euw euw euw~ hehe.. 
Ya Allah, perasan nya daku, kalau la aku dah matang sikit pada masa hadapan lepas tu aku baca balik post ni kalau aku masih xde Alzheimer la kan, mesti aku rasa mcm nak bunuh diri. kah3! anyway, lepas aku type post ni, I feel better, yeah, maybe writing can make me, more and more stable. Tapi kan, mmg aku ni kuat perasan! aku mengaku, tu la kelemahan aku. so, para lelaki kacak jgn la nak pandang buat muka hot kat aku sebab nnt aku perasan kau suka aku. para gadis HOT. aww~ jgn la pandang semacam kat aku sebab nnt aku fikir kau jeleskan aku.  

please don't. i kan dah warning! ommo!

No comments: